[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1386: Undefined variable: message_row
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1386: Undefined variable: message_row
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1386: Undefined variable: message_row
vwUP.PL - Bo mój UP to coś więcej niż samochód! • Najlepsze Polskie forum, w całości poświęcone VW UP, Skoda Citigo, Seat Mii.
Strona główna forum Mechanik Nadwozie Korozja pod klapką wlewu paliwa.

Korozja pod klapką wlewu paliwa.

Najwidoczniejsze "usterki"
  • Reklama



Post 26 paź 2017, o 18:18
siemion Avatar użytkownika
Zweryfikowany Użytkownik

Posty: 11
Lokalizacja: Warszawa
Wersja: Black UP!
Silnik: 1.0 75 KM (55 kW)
Kolor: Czarny
Liczba drzwi: 3-drzwiowa
Rok produkcji: 2012
Województwo: mazowieckie
Inne auto: Ford Focus mk2
Witajcie
Dziś chciałem wam pokazać korozję w moim aucie pod klapką wlewu paliwa. Kilka tygodni temu zauważyłem podczas tankowania purchel rdzy w dolnej części wlewu
Korozja UP 01.jpg
. Po zdemontowaniu osłony wlewu ręce mi opadały, cała wnęka wlewu paliwa była skorodowana
Korozja UP 02.jpg
. Auto pochodzi z 2012 roku z krajowego salonu i jest pojazdem "bezkolizyjnym" wewnątrz błotnika znajdowała się duża ilość błota w okół rury wlewu paliwa, to błoto idealnie trzymało wilgoć co prawdopodobnie było przyczyną rozwinięcia się korozji
Korozja UP 04.jpg
. Po oczyszczeniu wszelkich ognisk korozji, dokonałem we własnym zakresie naprawy polegającej na użyciu preparatu na rdzę Brunox, następnie podkładu również na rdzę i lakieru. Główną przyczyną korozji w tym miejscu jest brak tylnych nadkoli. Oczywiście VW Polska odrzuciło mi roszczenie gwarancyjne z powodu wieku auta (uznają tylko do 3 lat). Najbardziej jednak wkurzyłem się, gdy znajomy z Aso Skody powiedział, że w Citigo naprawiają tą usterkę w ramach gwarancji bez problemu w pięcioletnich autach. Technologia naprawy w Skodzie polega na usunięciu korozji, ponownym lakierowaniu, a następnie założeniu tylnych nadkoli. Nadkola zamówiłem i założyłem, tym samym potwierdzam, że mimo informacji, że wszelkie punkty montażowe są pod mastyką nadkoli w moim aucie nie znaleźliśmy takich fabrycznych otworów i konieczne było użycie wkrętów samo wiercących (wykonane otwory zostały zabezpieczone antykorozyjnie).
Zerknijcie w swoich autach czy ten problem nie występuje u Was, jeśli tak, to warto to zrobić przed sezonem zimowym.

Pozdrawiam
Siemion
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
"Doświadczenie przychodzi z wiekiem, szkoda tylko, że czasami jest to wieko od trumny..."


Obrazek

Reklama

vwbounty Avatar użytkownika
Zweryfikowany Użytkownik

Posty: 26
Lokalizacja: Mülheim an der Ruhr
Wersja: Move UP!
Silnik: 1.0 60 KM (44 kW)
Kolor: Czerwony
Liczba drzwi: 3-drzwiowa
Rok produkcji: 2014
Województwo: kujawsko-pomorskie
Inne auto: vw Scirocco II
Witam, sprawdzilem u siebie i kurna jest problem napewno we wszstkich bez wyjatku, gdybym nie sprawdzil to na wiosne byloby lakierowanko i nie wazne czy ktos to konserwowal i zakladal nadkola problem i tak wystepuje i wystapi w poliftowych rowniez [sciana]
Moj jest z 2014 i zaczelo brac same ranciki ktorych nie widac bez zdjecia tego plastiku, doslownie trzeba bylo sie przyjrzec, jak zaczalem skrobac to pod lakierem ogniska rudej, wiec zalecam sprawdzic kazdemu. Czym to jest spowodowane? oczywiscie oszczednoscia, tak cienko lakieruja ze dobrze sie kant nie pokrywa lakierem i problem wystapi predzej czy pozniej. Ja sobie to pozabezpieczalem, jutro skladanie na woskach i moge nawet nadkoli nie zakladac bo juz tam nic nie wezmie :). Jestem lakiernikiem samochodowym, jak macie jakies pytania to pytajcie.
Pozdrawiam [:D]

vwbounty Avatar użytkownika
Zweryfikowany Użytkownik

Posty: 26
Lokalizacja: Mülheim an der Ruhr
Wersja: Move UP!
Silnik: 1.0 60 KM (44 kW)
Kolor: Czerwony
Liczba drzwi: 3-drzwiowa
Rok produkcji: 2014
Województwo: kujawsko-pomorskie
Inne auto: vw Scirocco II
siemion napisał(a):
VW Polska odrzuciło mi roszczenie gwarancyjne z powodu wieku auta (uznają tylko do 3 lat). Najbardziej jednak wkurzyłem się, gdy znajomy z Aso Skody powiedział, że w Citigo naprawiają tą usterkę w ramach gwarancji bez problemu w pięcioletnich autach.


Zgadza sie, jest gwarancja 3 letnia na lakier i wady powloki, ale na korozje jest 12 lat i na to sie mozesz powolac, jest to w ksiazce serisowej napisane [OK]

franco_partenza Avatar użytkownika
Zweryfikowany Użytkownik

Posty: 4
Wersja: Move UP!
Silnik: 1.0 60 KM (44 kW)
Kolor: Biały
Liczba drzwi: 3-drzwiowa
Rok produkcji: 2012
Województwo: małopolskie
u mnie się zaczyna to samo; po zgłoszeniu tego do aso Autospecial w Krakowie w osobie Centrum Napraw powypadkowych, dzisiaj dostałem taką zdawkową, żeby nie powiedzieć olewającą odpowiedź:
"Zgodnie z wcześniejszymi rozmowami na przedstawioną przez Pana wadę nie obowiązuje już gwarancja ani wsparcie producenta. Możliwa jest jedynie naprawa zrealizowana z Pana środków."

Łaskawcy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Najlepsze forum VW UP!

Powrót do Nadwozie

  • Reklama