[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1386: Undefined variable: message_row
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1386: Undefined variable: message_row
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1386: Undefined variable: message_row
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1386: Undefined variable: message_row
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1386: Undefined variable: message_row
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1386: Undefined variable: message_row
vwUP.PL - Bo mój UP to coś więcej niż samochód! • Najlepsze Polskie forum, w całości poświęcone VW UP, Skoda Citigo, Seat Mii.
Strona główna forum OFF-Topic Technika jazdy Zmiana biegów

Zmiana biegów

Wasza technika jazdy, rozmowy, porady, dyskusje.
  • Reklama



Post 19 mar 2017, o 19:27
polsal Avatar użytkownika
Zweryfikowany Użytkownik

Posty: 203
Wersja: Move UP!
Silnik: 1.0 60 KM (44 kW)
Kolor: Biały
Liczba drzwi: 5-drzwiowa
Rok produkcji: 2015
Województwo: mazowieckie
Sprawdzałem jazdę z tym wykresem, ciągnąłem bieg do okolic 5000RPM
2 bieg kończy się na 70km/h
3 bieg kończy się na 120km/h

Czyli jak jedziemy np. 90km/h i chcemy wyprzedzić TIRa, to redukcja na 3 i możemy ciągnąć aż nam stuknie 110 na blacie, wtedy zmiana na 4

Jadąc w 4 osoby nie miałem problemów z wyprzedzaniem TIRów, więc z pewnością jeździ się lepiej niż maluchem czy cienkoszem :D

Reklama

Post 20 mar 2017, o 12:17

Posty: 291
Lokalizacja: Ciechanów // W-wa
Wersja: Skoda Ambition
Silnik: 1.0 60 KM (44 kW)
Kolor: Czerwony
Liczba drzwi: 3-drzwiowa
Rok produkcji: 2012
Województwo: mazowieckie
Skrzynia biegów jest jak głowa - po to, żeby używać. Przy tak małej ilości Nm redukcja jest konieczna :)
Skoda Citigo Ambition '12, 1.0 60KM + LPG
Obrazek
Obrazek

Post 12 maja 2017, o 08:05
infernopolska Avatar użytkownika
Zweryfikowany Użytkownik

Posty: 56
Wersja: Take UP!
Silnik: 1.0 60 KM (44 kW)
Kolor: Biały
Liczba drzwi: 5-drzwiowa
Rok produkcji: 2014
Województwo: śląskie
Dla tych, którzy nie mają obrotomierza :)
https://www.youtube.com/watch?v=UDZxT4d_omQ

Post 12 maja 2017, o 10:03
polsal Avatar użytkownika
Zweryfikowany Użytkownik

Posty: 203
Wersja: Move UP!
Silnik: 1.0 60 KM (44 kW)
Kolor: Biały
Liczba drzwi: 5-drzwiowa
Rok produkcji: 2015
Województwo: mazowieckie
Lol, 50kmh na 1, coś nie bałdzo. Zresztą nie ma co Upa katować do 6k RPM, jak mu się moment i moc wcześniej kończy (zgodnie z wykresem z hamowni)

Post 23 maja 2017, o 18:13
floox Avatar użytkownika
Zweryfikowany Użytkownik

Posty: 23
Wersja: High UP!
Silnik: 1.0 60 KM (44 kW)
Kolor: Biały
Liczba drzwi: 5-drzwiowa
Województwo: wielkopolskie

Panie Kolego Polsal,

Czy ja dobrze pacze, że silnik 60KM bez modyfikacji wykręcił 74KM? Parafrazując klasyka: no kak eta, kak eta to wazmożna?

A jakie modyfikacje były potem robione? Same mapy?
Pozdrowienia, Flx

Post 26 maja 2017, o 10:14
polsal Avatar użytkownika
Zweryfikowany Użytkownik

Posty: 203
Wersja: Move UP!
Silnik: 1.0 60 KM (44 kW)
Kolor: Biały
Liczba drzwi: 5-drzwiowa
Rok produkcji: 2015
Województwo: mazowieckie
To nie mój przejazd, ja mam wszystko fabryczne w silniku. To jest wykres z KreatoraMocy, chłopaki wzięli na warsztat 60KM wersję i na hamowni wyszło 74KM, podobno był fabryczny. Nie wiem, nie sprawdzałem, po nowej mapie zrobił 87 kuca
Najmniejszy Volkswagen z trzycylindrowym silnikiem 1.0 pod maską trafił do nas na podniesienie mocy. Co ciekawe, w serii na hamowni auto uzyskało bardzo mocne 74 KM, mimo że katalogowo była to wersja 60 KM.

Po naszej modyfikacji doszło +13 KM. Volkswagenem UP po modyfikacji jeździ się przyjemniej i szybciej ? po chip tuningu osiąga ponad 180 km/h :)


Przed modyfikacją: 74 KM / 94 Nm
Po modyfikacji: 87 KM / 97 Nm

Poprzednia strona

Najlepsze forum VW UP!

Powrót do Technika jazdy

  • Reklama