Strona główna forum Mechanik Silnik Rozrząd 2015 VW UP TAKE poj 0,999 44KW 60KM

Rozrząd 2015 VW UP TAKE poj 0,999 44KW 60KM

Problemy z silnikiem w VW UP!
  • Reklama



m166 Avatar użytkownika
Zweryfikowany Użytkownik

Posty: 5
Silnik: 1.0 60 KM (44 kW)
Kolor: Czerwony
Rok produkcji: 2015
Województwo: lubuskie
Czy tak Faktycznie jest że
ROZRZĄD kontrola po 240 000km potem co 30 000km (informacja niepotwierdzona)
czy rozrząd jest na łańcuszku ? czy na pasku bo tak miałem w poprzednich autach Fiat 125 ,Dacia ,Skoda Favorit ,Renault19 Chamade ,Rover200 Sdi i cały rozrząd był wymieniany po 4,5-5 lat bo nigdy nie uzyskałem limitu kilometrów
pozdrawiam

Reklama


Posty: 290
Lokalizacja: Konstancin- Jeziorna
Wersja: Move UP!
Silnik: 1.0 75 KM (55 kW)
Kolor: Biały
Liczba drzwi: 5-drzwiowa
Rok produkcji: 2014
Województwo: mazowieckie
Rozrząd jest na pasku. Co do wymiany są różne szkoły
Ja przychylam się do tej aby dla pewności wymienić pasek przy 150 tys. Oczywiście co 30 tys.sukcesywnie kontrolować . Ktoś opisywał, że już przy 100 tys. pasek był trochę zmęczony.

m166 Avatar użytkownika
Zweryfikowany Użytkownik

Posty: 5
Silnik: 1.0 60 KM (44 kW)
Kolor: Czerwony
Rok produkcji: 2015
Województwo: lubuskie
Doczytałem się
http://dailydriver.pl/porady/technika/s ... e-usterki/

Silnik VW 1.0 MPI 60 lub 75 KM – rozrząd
Silnik 1.0 MPI CHYA/CHYB to konstrukcja typu DOHC z dwoma wałkami rozrządu umieszczonymi w pokrywie zaworów. Napęd rozrządu realizowany jest przez pasek zębaty. Zdaniem producenta jest to pasek bezobsługowy, który powinien starczyć na cały okres eksploatacji silnika. Zaleca on jednak jego cykliczną kontrolę. Pierwsza powinna mieć miejsce po pokonaniu ok. 240 tys. km, a potem co 30 tys. km. W praktyce mechanicy zalecają wymieniać pasek co 150 tys. km.

Tylko jeśli ja te 150 tyś zrobię dopiero za 10 lat ;) to czy nie obowiązuje zasada 5 lat i wymiana paska ? / starzenie się materiału /

Dzięki za informację


Najlepsze forum VW UP!

Powrót do Silnik

  • Reklama